پرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۱۸

صنعت خودرو سازی یکی از بزرگترین صنعت های بزرگ دنیا می باشد که به واسطه ان کشور های مختلف با هم مبادلات تجاری انجام می دهند و از شود و زیان این صنعت بهرمند می شوند در کنار این مطلب خودروهایی نیز هستند که رکورد فروش خود را در بین خودرو های دیگر می زنند و در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارند. در مطلب اخبار خودرو شما را با پرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ آشنا خواهیم کرد.

Image result for Best-selling cars in 2018

در سال های اخیر خودروسازان پر تیراژ در جستجوی راه هایی برای بالا بردن حاصل سودآوری خود بوده اند. به نشانی مثال، نیسان احیانا وضع خود در امریکای شمالی را تا ۲۰ درصد کاهش می دهد و فورد در حال برنامه ریزی برای خلق تغییرات نسبتا سطوت در بازارهای فرانسه و امریکای جنوبی است. ظاهرا یک پژوهش جدید نشان داده است که آمار تولید بالا و سوددهی بالا ارتباطی با یکدیگر ندارند.

این تجدیدمحاکمه تجدیدتکبیر که توسط قناعت دان آلمانی پروفسور فردیناند دودن هافر اجرا شده است، نشان می دهد که در ۶ ماه اول امسال تازاندن قدرت نمایی کردن گریزاندن سودآورترین برند در صنعت اتومبیل بوده است. این سوپر اسپرت ساز ایتالیایی به ازای هر خودروی صفر کیلومتری که به فروش می رساند از سود عملیاتی ۶۹ هزار یورو (حدود ۸۰ هزار دلار بر اساس نرخ فعلی ارز) برخور می شود. از طرف دیگر سود جگوار – لندروور از فروش هر ماشین تنها ۸۰۰ یورو (۹۲۷ دلار) بوده است.

برندهای خودروی اروپایی یکی از برندهای خودروسازی می باشند که در جهان همیشه از فروش بالایی در صنعت خودرو داشته اند و کماکان دارای فروش بسیار بالایی هستند و تمام این موارد به خاطر کیفیت و ایمنی بسیار بالای این خودروها می باشد.

پرفروش ترین خودروهای سال 2018

این تجدیدمحاکمه تجدیدتکبیر با بررسی برندهای لوکس آلمانی نشان می دهد که مقیاس سودآوری پورشه حدود ۲ کفو اکثر از سه رقیب اصلی خود یعنی مرسدس، آئودی و بی ام و است. این خودروساز اشتوتگارتی که در پایه تولید خودروهای اسپرت و SUV جد دارد از سود عملیاتی ۱۷ هزار یورو (۱۹٫۷۱۵ دلار) به ازای فروش هر خودرو برخور است در حالی که سه خودروساز لوکس رقیب حدود ۹ هزار یورو (۱۰٫۵۰۰ دلار) سود عملیاتی دارند. جمع بر این، ازسرگیری این پروفسور نشان می دهد که با فروش هر اتومبیل حدود ۵ هزار یورو (۵۸۰۰ دلار) سود به حساب های بانکی مازراتی واریز می شود در حالی که بهره دهی و زیان دهی ولوو اندکی پایینتر از این رقم است.

جالب اینجاست که بنتلی در حال حاضر از فروش هر ماشین حدود ۱۷ هزار یورو (۱۹٫۷۱۵ دلار) ضرر می کند که علت این مبحث ملودی اصلی طبق گفته سخنگوی این شرکت این است که بنتلی در حال پشتوانه گذاری باری :صفت قید به هرجهت در قاعده فناوری های خودروهای الکتریکی است. این مایه در مورد تسلا نیز صدق می کند زیرا حدود ۱۱ هزار یورو (۱۲٫۷۵۷ دلار) از فروش هر موتور ضرر می کند. خودروسازانی آشنا رولزرویس و لامبورگینی نتایج مالی خود را درخفا نگه داشته اند و این ازسرگیری شامل آنها نمی شود.

Image result for Best-selling cars in 2018

یک مداقه اجمالی در عواقب این پژوهش نشان می دهد که نمونه و غیراستاندارد سودآوری برندهای برتر این استیناف یعنی فراری و پورشه از سال دیرین تاکنون تبدیل خاصی نکرده است. در ماه مارس سال ۲۰۱۷ ماهنامه بلومبرگ آگهی کرد که فراری حدود ۹۰ هزار دلار از فروش هر موتور سود می کند در حالی که سود پورشه حدود ۱۷ هزار دلار است.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *