لندرور دیفندر را بیشتر بشناسید

تیونر ایتالیایی آرس دیزاین از شاسی‌بلند آف‌رود لندرور دیفندر رونمایی کرده است که با تغییراتی در فضای داخلی، عدو ارتقای پیشرانه V8 و کیت بدنه یار و دشمن خواهد شد. در ادامه در مطلب اخبار خودرو در مورد لندرور دیفندر را بیشتر بشناسید بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لندرور دیفندر را بیشتر بشناسید

با توجه به نیاز دایمی طرفداران آف‌رود به قدرت پیشرانه و آلات اضافی، تیونینگ سواری در کلاس شاسی‌بلند، مد است. این مایه باعث می‌شود تا هرگز محصولاتی باجربزه و جذاب پا به بازارگاه خودرو بگذارند. طراح ایتالیایی آرس دیزاین (Ares Design)، در حال به کاربستن بزرگ‌ترین و بحث‌برانگیزترین برنامه تیونینگ خود است؛ شاسی‌بلند لندرور دیفندر. هنوز اشخاص زاید پیدا می‌شوند که به لذا بعد خودروهای آرمیده هستند، حتی پس از این‌که ابداع آن‌ها ساکن شده باشد.

شاسی‌بلند لندرور دیفندر نیز از آن جمله خودروهای آف‌رود به شمار می‌رود که پس از توقف پیدایش توسط سازنده، غیرقابل حد و بدون تالی شد. حالا آرس دیزاین قصد دارد که با نمایش نسخه تیون‌شده از لندرور دیفندر، بار دیگر خاطرات عتیقه طرفداران آف‌رود را زنده کند.

شاسی‌بلند آف‌رود لندرور دیفندر

آرس دیزاین می‌گوید که در تمام جنبه‌های گوناگون دیفندر، بازسازی ایفا به جریان انداختن شده است؛ طراحی داخله جدید، ارتقای پیشرانه و کیت کامل بدنه از جمله مواردی هستند که مهندسان آرس دیزاین به خوبی روی آن‌ کار کرده‌اند. مهندسان این شرکت حتی در مدل‌های ارتقایافته، با مصرف از برش و نصب سامان جدید، برای مشتریان سانروف نشان دادن می‌دهند.ولید الغفاری، یکی از بنیان‌گذاران آرس دیزاین این خودروی جدید را بهترین مدل دیفندر وصف کرده است؛ در حالی که دنی باهار، مدیر عامل این شرکت نیز گفت:

لندرور دیفندر را بیشتر بشناسید

دیفندر نماد خوبی از رانندگی است، اما می‌توان ازنو نمادها را تصور کرد و دیفندر ما نیز تجسم اخیر از یک خودروی سفارشی ۴x۴ است؛ لندرور دیفندر ارتقایافته عملکرد باورنکردنی، چشم‌انداز اغفالگر و فضایی پر زرق‌وبرق نمودن می‌دهد که بیش‌تر شبیه به یک شاسی‌بلند لوکس است.

زیر کاپوت از پیشرانه خورجینی هشت سیلندر بهره غمناک می‌شود که براساس پیشرانه اصلی لندرور دیفندر با حجم ۴.۵ لیتر مخلوق شده است؛ چنین پیشرانه‌ای می‌تواند ۲۷۸ اسب بخار قدرت و ۴۳۹ نیوتن‌متر گشتاور احداث کند. آرس دیزاین به لطف دگرگونی قطر سیلندر از ۹۴ به ۹۶ میلی‌متر، حجم پیشرانه را از ۴.۵ لیتر به ۴,۷۴۸ سی‌سی ازدیاد داده است. در اولاد سرسیلندر نیز بازسازی می‌شود و از انژکتورهای بزرگ‌تری نیز کاربرد خواهد شد.

آرس دیزاین نیز از منیفولد حاصل عوارض(سفر به خارج) محل خروج و سفارشی و ورودیه هوای ITG بهره می‌گیرد که در ترکیب با جهاز اگزوز، مبدل کاتالیستی اسپرت میل‌تک (Milltek)، سوپاپ بای‌پس و خروجی اگزوز دوگانه، صدای پیشرانه خورجینی هشت سیلندر را متجاوز هیجان‌انگیز می‌کند.

لندرور دیفندر را بیشتر بشناسید

علاقه‌مندانی که می‌خواهند عملکرد بهتری داشته باشند، می‌توانند نسخه سوپرشارژ این پیشرانه را آزادی کنند. در زادگان استعمال از سوپرشارژر، پیشرانه خورجینی هشت سیلندر با حجم ۴۶۹۸ سی‌سی می‌تواند ۴۶۸ اسب بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تشکیل کند. هر دو نسخه پیشرانه به جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته تیپ‌ترونیک متصل می‌شوند

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *