به پورتال جامع پاتوق خوش آمدید...

تبلیغات اینترنتی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگان

چه نوع تبلیغات اینترنتی را میتوانیم در تو چشم ببینیم ؟

در این وبسایت می توانید در قسمت املاک وبسایت تو چشم واحد های مسکونی فروشی و اجاره ای و حتی اداری تجاری خود را ببینید

انواع وسایل شخصی از کیف، کفش و لباس , زیورآلات و ساعت , کفش و لباس بچه , آرایشی، بهداشتی و حتی وسایل بچه و اسباب بازی را میتوانید پیدا کنید

بازار وسایل نقلیه در توچشم خیلی گرم است و امکان خرید و فروش انواع خودرو , موتورسیکلت و لوازم جانبی , سایر وسایل نقلیه , دوچرخه , قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروبرای بازدیدکنندگان فراهم است

و خیلی امکانات دیگر که می توانید از طریق این لینک تو چشم وارد توچشم شوید و از امکانات رایگان آن استفاده کنید

شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغات رایگان  اینترنتی

 

چگونه آگهی خود را در تو چشم قرار دهیم؟

تنها کافی‌ست روی «+ درج آگهی » بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید؛ پس از انتخاب شهر موردنظرتان، اطلاعات آگهی را کامل کنید. پس از خواندن «شرایط استفاده»، بخش مربوط به پذیرش شرایط را تیک بزنید و آگهی را ارسال کنید.
اندکی بعد تو چشم نامه‌ای را به آدرس ایمیلی که در متن آگهی خود قرار داده‌اید ارسال خواهد کرد که در آن لینک «مدیریت آگهی» و امکان برداشتن آگهی موردنظر از تو چشم در اختیار شما قرار داده شده است.

چگونه خرید و فروشی مطمئن‌تر انجام دهم؟

تو چشم همانند نیازمندی‌های روزنامه‌ای، از هویت آگهی‌دهندگان ناآگاه است. پیشنهاد ما به شما این است که اکیداً پیش از دریافت کالا مبلغ را به حساب شخص واریز نکنید و حتماً تنها از شهر خود و ساکنان آن به صورت حضوری خرید کنید. بهترین و امن‌ترین پیشنهاد ما برای انجام معامله، قرار گذاشتن در شعب بانک‌ها و انتقال پول پس از دریافت کالا در شعبه است. لطفاً راهنمای خرید امن تو چشم را نیز مطالعه کنید.

چگونه آگهی خود را حذف کنم؟

پس از تأیید آگهی، برای شما یک ایمیل ارسال می‌شود. تنها کافی است لینکی که در آن ایمیل آمده است را نگهدارید و از طریق آن هر زمان که خواستید آگهی را از تو چشم بکَنید.

ایمیل تأیید ثبت آگهی را پاک کرده‌ام. حالا چگونه آگهی را حذف کنم؟

وب‌سایت:
شما در صورتی که میهمان هستید می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ «آگهی های من» در وب‌سایت تو چشم، آگهی‎ های خود را مدیریت نمایید.
در صورتی که عضو هستید به حساب کاربری خود مراجعه نمائید.

چرا شهر محل زندگی من در شهرهای تو چشم قرار ندارد؟

شهر‎ها بر‎اساس جمعیت در تو چشم قرار گرفته‎اند. اگر درخواست‎های همشهریان‌تان افزایش یابد حتماً شهر شما وارد فهرست می‎شود.

چرا گاهی اوقات تأیید آگهی ها طولانی میشود؟

بررسی آگهی‎ ها یک فرآیند انسانی است و برای حفظ کیفیت تو چشم باید با دقت انجام شود. بازبینی‎ها توسط ناظران در ساعات و روزهای کاری انجام می‎گیرد؛ کمی تأمل کنید.

چرا آگهی های فروش رفته یا خریداری شده در تو چشم مشخص نیست؟

فرد آگهی ‎دهنده باید آگهی‎ خود را پس از انجام معامله حذف کند. تو چشم، تو چشمی است که فقط آگهی ‎ها به آن چسبانده و از آن کنده می‌شوند!

برای ویرایش آگهی منتشر شده چه کار باید کرد؟

از طریق صفحهٔ «مدیریت آگهی»، می‌توانید آگهی خود را ویرایش کنید.

چرا آگهی های شهر ما به‌روزرسانی نمیشوند؟

آگهی‎ ها به ترتیب ارسال شدن در فهرست بررسی ناظران قرار می‎گیرند و به همان ترتیب بازبینی می‎شوند.

مرتباً با پیام «آگهی تکراری است» مواجه میشوم، چه کاری باید انجام دهم؟

باید آگهی مشابه قبلی‌تان را از طریق لینکی که در ایمیل تأییدی برای شما فرستاده شده است حذف کنید و سپس مجدداً آگهی خود را بسازید.

کالای من در ۳ سوت روی تو چشم به فروش رفت! چگونه می‌توانم از این کار شما حمایت کنم؟

درج آگهی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی از بهترین روش ها برای فروش اجناس و خرید کالای مطمئن است پس تو چشم را به دوستان خود معرفی کنید!

 

 

 

شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغات اینترنتی

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است.

اگر در کمتر از یک دهه پیش، تعداد اندکی از صاحبان آگهی از فرصت‌های فضای مجازی برای تبلیغات آگاه بودند، اکنون گردش مالی آگهی‌های آنلاین در برخی کشورها از جمله امریکا از گردش مالی آگهی‌های مطبوعاتی بیشتر شده است.

در ایران نیز اگر تا پنج-شش سال پیش کمتر کسی حاضر به هزینه کردن برای تبلیغ محصول یا خدماتش روی اینترنت بود، اکنون بسیاری از وب‌سایت‌های پربیننده‌ی فارسی مملو از بنرهای تبلیغاتی هستند و برخی جایگاه‌های مربوط به نمایش آگهی‌شان از چند ماه قبل‏تر رزرو می‌شود.

تبلیغات اینترنتی از همان سال‌های اولیه شکل‌گیری وب با نمایش آگهی‌های متنی و تصویری در برخی وب‌سایت‌های پربیننده شروع شد. در کنار نمایش وبی، شیوه‌ی اولیه‌ی دیگر ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی گروهی بود. اما تبلیغات اینترنتی با آغاز هزاره‌ی جدید و ورود شرکت گوگل به‌دنیای تبلیغات آنلاین به تجارتی جدی تبدیل شد.

گسترش ابزارهای اینترنتی و افزایش کاربران پتانسیل‌های بیشتری برای تبلیغات آنلاین فراهم آورده است. اگر زمانی تبلیغات اینترنتی به ارسال ایمیل و نمایش بنر محدود می‌شد اکنون روش‌های زیادی برای ارائه تبلیغ در فضای مجازی وجود دارد که در ادامه با وبسایت تو چشم که به تازگی جهت فروش کالا های کاربران خود و قرار دادن درج تبلیغات  مختلف فروش و خرید کالا کار خود را شروع کرده آشنا میشویم

تو چشم” مکانی برای فروش آسان اجناس مختلف

  • توچشم یک محیط ساده و کاربر پسند را برای خرید و فروش اجناس فراهم آورده اند که به راحتی کاربر می تواند با درج آگهی خود همراه با عکس و با توجه به قوانین و مقررات این وبسایت به سادگی جنس خود را برای عموم به صورت رایگان به نمایش بگذارد و بی واسطه به فروش برساند.
  • قوانین این وبسایت بسیار ساده اند و برای این قرار داده شده اند که کاربران بدون هیچ مشکلی جنس مورد نظرخود را پیدا کرده و خریداری کنند
  • توچشم قوانینی برای مشاهده و استفاده ار آگهی ها دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا میشوید
    • تلاش تو چشم، نشر آگهی‎ ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‎ ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‎ ها برعهده نمی‌گیرد.
    • مسئولیت استفاده از آگهی‎ های این سایت بر عهدهٔ شماست و تو چشم هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد.
    • تو چشم هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. کاربرانِ تو چشم در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین تو چشم، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
    • هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس یا موارد مشابه که به تو چشم ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، غیر‌محرمانه، عمومی و غیر‌قابل تملک تلقى خواهد شد و مسئولیت هر گونه استفاده از آن شامل بازنشر، افشاء، مخابره، نشر و پخش بر عهدهٔ فرستنده اطلاعات است.
    • آگهی‎ های تو چشم با هزینه‌ٔ گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آگهی‎ ها در هر زمان به ارسال‌کننده آگهی داده شده است. استفاده کننده از تو چشم حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‎ های ارسال شده به تو چشم را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
    • قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *