​​ پرفشاری خون

پرفشاری خون

189896  پرفشاری خون
بخور و نخورها در پرفشاری خون

بخور و نخورها در پرفشاری خون مرکبات، توت ها و سبزی های دارای برگ سبز منابع خوب ویتامین ث هستند.
کارشناس پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی گفت مواد حاوی کافئین از قبیل قهوه، نوشابه های کولا و شکلات سبب افزایش فشار خون می شوند و باید در حد اعتدال مصرف شوند. دکتر نسرین آژنگ با بیان این مطلب اظهار داشت: کاهش وزن و حفظ وزن طبیعی از ارکان اساسی هر برنامه طراحی شده برای مقابله با فشار خون بالا هستند.

دکتر نسرین آژنگ با بیان این که پتاسیم و کلسیم می توانند به کاهش فشار خون کمک کنند، افزود: موز، زردآلو، انجیر، گریب فروت، هلو، انگور و لیمو میوه هایی سرشار از پتاسیم هستند که در کاهش فشار خون بالا موثرند. وی تصریح کرد: حبوبات، سیب زمینی، سیر، کلم بروکلی، کدو سبز، قارچ و گوجه فرنگی و سبزی نیز سرشار از پتاسیم هستند.

وی افزود: مرکبات، توت ها و سبزی های دارای برگ سبز منابع خوب ویتامین ث هستند. دریافت کم این ویتامین با فشار خون بالا ارتباط دارد و خوردن گوشت های سفید مانند مرغ و ماهی طبخ شده بدون نمک برای افراد دچار فشار خون بالا توصیه می‌شود. دکتر آژنگ خاطرنشان کرد: افرادی که از فشارخون بالا رنج می برند باید از خوردن غذاهایی مانند سوسیس، کالباس، کنسرو گوشت، ماهی دودی یا کنسرو شده، سس ها و کنسرو لوبیا که سرشار از سدیم هستند پرهیز کنند.

منبعhttp://amozande.ir/160211


تمامی محصولات زیر در حراج ویژه تابستان 94 با تخفیف به فروش میرسد

کیف لوازم آرایشی رولی

ساعت اسپرت طرح پوما

ساعت دخترانه آل استار

ساعت بند چرم زنانه طرح بهار

آویز کاور و نگهدارنده کیف

کاور و نگهدارنده جواهرات

ساعت زنانه طرح آلیس

 ساعت زنانه طرح والار نگین دار

ساعت زنانه الیزابت

ساعت اسپرت مردانه Bistec

پایه عکاسی مونوپاد ریموت دار

کیف همه کاره لمسی



ارسال نظر






>